Banner 980x90

"airBaltic": Kaimiņš pirms lidmašīnas nosēšanās kavēja apkalpi veikt drošības procedūras

Latvijas nacionālās lidsabiedrības "airBaltic" pārstāvji veikuši rūpīgu izmeklēšanu un konstatējuši, ka pagājušajā nedēļā maršrutā Londona-Rīga Saeimas deputāts Artuss Kaimiņš (LRA) pirms lidmašīnas nosēšanās ar savām darbībām kavējis apkalpi veikt drošības procedūras, sagatavojot lidmašīnu nosēšanās veikšanai, aģentūru LETA informēja kompānijas korporatīvo komunikāciju viceprezidents Jānis Vanags.

Viņš skaidroja, ka lidojumu drošība ir "airBaltic" prioritāte, tāpēc šajā gadījumā lidmašīnas apkalpe rīkojās stingri, ievērojot drošības noteikumus. Tā kā Kaimiņš bija kavējis izpildīt drošības procedūras, tad atbilstoši instrukcijai tika izsaukta policija. Agresīva rīcība pirms nosēšanās rada satraukumu arī citos pasažieros. "airBaltic" atvainojas pārējiem reisa pasažieriem par incidentu.

Lidsabiedrībā arī uzsver, ka tā neatkāpjas no iepriekš izteiktā apgalvojuma, ka prioritāte ir runāt klientu valodā.

Pilseta24.lv jau vēstīja, ka Kaimiņš trešdienas, 13.maija, vakarā pēc saķeršanās ar aviokompānijas "airBaltic" stjuarti īslaicīgi paviesojies lidostas "Rīga" policijas iecirknī. Kaimiņš uzsvēra, ka policija viņu neaizturēja un uz iecirkni lidostā "Rīga" viņš esot devies brīvprātīgi, lai noskaidrotu situāciju. Aģentūrai LETA parlamentārietis skaidroja, ka domstarpības radušās lidmašīnas skaļrunī atskaņotā paziņojuma valodas dēļ, kā arī tāpēc, ka viņš atteicies izdzēst lidojuma laikā uzfilmēto videomateriālu.

Kā aģentūrai LETA pēc notikušā norādīja "airBaltic" korporatīvo komunikāciju viceprezidents Vanags, Kaimiņa lietā patlaban notiekot izmeklēšana. Vienlaikus viņš uzsvēra, ka "airBaltic" prioritāte ir runāt klienta valodā. Ņemot vērā, ka lidsabiedrība lido uz 60 galamērķiem, kompānijas pārstāvji mēģinot visos šajos virzienos runāt klienta valodā, ņemot vērā, ka kompānija orientējas arī uz tranzīta pasažieriem, kas ir puse no apkalpotajiem klientiem. Piemēram, "airBaltic" darbinieki kopumā pārvaldot 30 valodas, vai tā būtu somu vai lietuviešu. Ja notiek lidojums uz Pizu, tad klientam ir pieejama informācija itāļu valodā. Vanags skaidroja, ka jebkuram latviski runājošam pasažierim esot iespējams vērsties pie lidsabiedrības pārstāvja un viņam tikšot sniegta visa interesējošā informācija latviešu valodā.

Kaimiņš atklātā vēstulē "airBaltic" izpilddirektoram Martinam Gausam savukārt lūdza skaidrot sabiedrībai savu nostāju valsts valodas lietošanas jautājumā, kā arī to, kādēļ viņa eskortēšanā no lidmašīnas iesaistīta policija.

Dalies ar šo rakstu

Uz sarakstu
Pilseta24.lv neatbild pievienotajiem lasītāju komentāriem, kā arī aicina portāla lasītājus, rakstot komentārus, ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz rasu naidu, iztikt bez rupjībām. Lūguma neievērošanas gadījumā Pilseta24.lv patur tiesības liegt komentēšanas iespēju. Komentāros publicējamā teksta garums ir ierobežots līdz 1000 zīmēm. Nereģistrētiem lietotājiem ir aizliegta HTML un hipersaišu publicēšana!
Komentāri (0)