Banner 980x90

Paziņoti kampaņas "Uzslavē labu servisu" uzvarētāji

Foto: Evija Trifanova/ LETA
Foto: Evija Trifanova/ LETA
Ceturtdien, 14.aprīlī, tika paziņoti kampaņas "Uzslavē labu servisu 2016" uzvarētāji, pasniedzot 48 izcilības apliecinājumus dažādās nominācijās un trīs kategorijās "Bizness patērētājam" jeb "B2C", "Bizness biznesam" jeb "B2B", kā arī "Valsts un pašvaldību iestādes" un "e-serviss", aģentūru LETA informē kampaņas rīkotāji.

Uzņēmumi, kas ieguvuši izcila servisa sniedzēja titulu kategorijā B2C, ir VAS "Latvijas Dzelzceļš", SIA "Oriflame Latvija", SIA "DPD", SIA "Jysk Linnen'n Furniture", SIA "Narvesen", AS "PATA kokmateriāli", SIA "Būvniecības ABC", SIA "Tējas namiņš "Silva"", SIA "Chat cafe-restaurant", SIA "Daily".

Finanšu un apdrošināšana pakalpojumu sfērā šo titulu saņēma SIA "Tavex", "Big bank", SIA "Aizdevums.lv", "BTA Insurance Company", "Gjensidige Baltic", siltumapgādes pakalpojumu sfērā - SIA "Liepājas enerģija", bet tūrisma nozarē - SIA "Hotel Jūrmala Spa".

Par izciliem servisa sniedzējiem patērētājiem atzīti arī AS "Viasat", SIA "Baltcom" SIA "A Aptiekas", SIA "Pirelli Key Point", SIA "Brain-games", "Vasaraudze privātklīnika", SIA "Ķīpsalas peldbaseins", SIA "My Fitness" un Rīgas Starptautiskā ekonomikas un biznesa administrācijas augstskola.

Kategorijā "Valsts un pašvaldības iestādes" apbalvota Rīgas pilsētas būvvalde,

Valmieras pilsētas pašvaldība un Lauku atbalsta dienests.

Savukārt izcilnieki kategorijā "B2B" ir AS "Altum", SIA "Officeday", bet kategorijā "e-serviss"- SIA "Serveris.lv", SIA "Kostīmi.lv", SIA "Crediton.lv", SIA "220.lv".

Šogad kampaņā piedalījās 57 zīmoli ar vairāk kā 640 apkalpošanas vietām un gandrīz 10 000 klientu apkalpošanas speciālistu.

Papildus tika vērtēts uzņēmumu sniegums pēc ieteikšanas indeksa datiem un individuālām prasmēm klientu apkalpošanā (smaids, kompetence, ātrums laipnība). Kopumā tika pasniegti 48 izcilības apliecinājumi. Vērtējumā tika ņemti vērā individuāli uzņēmuma sasniegumi, kas veidojās no slepenā pircēja vērtējuma un klientu iesniegtajām uzslavām (apkalpošanas vietās un interneta vidē).

Šogad kampaņā tika iesniegtas vairāk nekā 69 000 uzslavu. Kampaņas interneta vietnē viesojušies 85 801 apmeklētāji, bet sociālajos kontos - vairāk nekā 48 000 skatītāji. 90,9% vietnes apmeklētāju bijuši no Latvijas, bet pārējie 9,1% no tādām valstīm kā Norvēģija, Krievija, Anglija, Igaunija, Somija, Vācija, Zviedrija un Malta.

Jau vēstīts, ka iniciatīva Latvijā tiek īstenota 12 gadus un tās laikā tiks noskaidroti un apbalvoti uzņēmumi un to darbinieki vairāk nekā 48 nominācijās.

Dalies ar šo rakstu

Uz sarakstu
Pilseta24.lv neatbild pievienotajiem lasītāju komentāriem, kā arī aicina portāla lasītājus, rakstot komentārus, ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz rasu naidu, iztikt bez rupjībām. Lūguma neievērošanas gadījumā Pilseta24.lv patur tiesības liegt komentēšanas iespēju. Komentāros publicējamā teksta garums ir ierobežots līdz 1000 zīmēm. Nereģistrētiem lietotājiem ir aizliegta HTML un hipersaišu publicēšana!
Komentāri (0)