Kā pareizi pasūtīt rezerves detaļas dārza un meža tehnikai, kā arī elektroinstrumentiem?
Ik dienu lietojam kādu darba instrumentu un tehniku, un nereti gadās, ka tā sabojājas. Šajos brīžos rodās jautājums – pirkt jaunu vai remontēt esošo? Sniegsim ieskatu, kā būtu pareizāk un ērtāk komunicēt ar rezerves detaļu piegādātāju saprotamā valodā, lai pie gala rezultāta nonāktu maksimāli precīzi un ātri.
Tātad iekārtām, līdzīgi kā automašīnām, katrai detaļai ir savs kods. Kods tiek meklēts detaļu rasējumos jeb detaļu izklājumā. Dažkārt detaļu izklājumi tiek pievienoti, pērkot jaunu instrumentu, bet mūsdienās ir tendence visu arī publicēt elektroniskajos katalogos ražotāja/piegādātāja mājaslapā.
Izcelsim divas grupas – elektroinstrumentu un iekšdedzes dzinēju iekārtas.
Par elektroinstrumentiem
Kā rīkoties?
- Jānolasa no iekārtas marka un modelis.
- Ja instrumenta uzlīme ir nodilusi vai nokritusi, nofotografējiet vairākas bildes un nosūtiet pieprasījumu e-pastā (zinātājam šādas iekārtas identifikācija var aizņemt dažas minūtes, bet, ja ir jāiesaista ražotājs (rūpnīca), tad tas var ieilgt no pāris stundām līdz dienām).
- Ja zināt jau konkrētās detaļas kodu, pieprasiet cenu un piegādes laiku.
Ņemiet vērā, ka elektriskās iekārtas vada un bezvadu versijās nemitīgi tiek papildinātas. Tirgus ir piepildīts ar zināmiem un nezināmiem brendiem. Piemērot kādas elektriskās detaļas no Makita cita ražotāja iekārtai, piemēram, Festool vai Ferm, ir neiespējami. Ar garantiju aizvietot var vienīgi strāvas kabeļus, gultņus, patronas, ņemot vērā materiāla tipu.
Par dārza un meža tehniku, kā arī citām iekšdedzes iekārtām
Kā rīkoties?
Ja meklējat detaļas mauriņa pļaujmašīnai, dārza traktoram, raiderim vai blietei, tad jārīkojas citādi.
- Rezerves detaļas motoram tiek meklētas pēc motora koda, kodu atkarībā no ražotāja var meklēt iepresētu kādā no skārda detaļām vai arī motora blokā.
- Savukārt pārējās detaļas no korpusa, šasijas, pļaušanas pannas mēs identificējam pēc rūpnīcas numura, modeļa, izlaiduma gada, izlaiduma mēneša (raideriem un mauriņa pļāvējiem to var atrast zem sēdekļa).
- Ja runa ir par motorzāģi, trimmeri, lapu pūtēju, tad nolasām no iekārtas marku un modeli.
- Ja instrumenta uzlīme ir nodilusi vai nokritusi, nofotografējiet vairākas bildes un nosūtiet pieprasījumu e-pastā (zinātājam šādas iekārtas identifikācija var aizņemt dažas minūtes, bet, ja ir jāiesaista ražotājs (rūpnīca), tad tas var ieilgt no pāris stundām līdz dienām).
- Ja zināt jau konkrētās detaļas kodu, pieprasiet cenu un piegādes laiku.
Izredzes piemeklēt rezerves detaļu mazai benzīna tehnikai ir krietni lielākas arī gadījumos, ja oriģinālo detaļu rūpnīca nevar piegādāt. Atcerieties, ka rezerves detaļu pasūtīšana var aizņemt no nedēļas līdz pat vairākiem mēnešiem, it sevišķi, ja instruments ir senāks vai retāks modelis.
Kā strādā SIA “Instrumentu servis centrs” – mēs aicinām klientus pieprasījumu veikt elektroniski, lai būtu nofiksēts temats, par ko ir runa, visas specifikācijas un kodi, piegādes laiki, cenas. Ļoti bieži nosūtām klienta detaļu izklājumu, lai maksimāli ātri saprastu, par kuru rezerves detaļu ir runa, kas ir ļoti nepieciešams sezonas laikā, kad visiem “zāle aug”, un mērķis ir ātri saremontēt tehniku un nemaldīties garos sarunu tuneļos par rezerves detaļu, kura atrodas "zem kaut kā". Kā alternatīvu varam piedāvāt piemeklēt vajadzīgo detaļu pēc parauga no mūsu noliktavas.
Ja ir zināms detaļas kods, aicinām detaļu meklēt mūsu mājaslapā www.isc-parts.lv.
Nodrošinām arī klientiem piegādi ar kurjeru vai pakomātiem, tāpēc ir svarīgi jau paredzēt vajadzību pēc piegādes, precīzām adresēm, rekvizītiem un citām lietām.
Ja ir jautājumi, droši rakstiet, zvaniet, un mēs centīsimies palīdzēt!
Instrumentu servisa centrs, SIA
Pilsoņu 1 K3, Rīga, LV 1002
www.is-centrs.lv
www.isc-parts.lv
Tālrunis +371 67616037
Uz sarakstu